torsdag den 28. februar 2008

# 23 Evaluering

Så nåede jeg det!
En ny verden af muligheder har åbnet sig for mig. Begreber, som jeg har hørt om (og nogle, som jeg ikke vidste eksisterede) har jeg nu haft mulighed for at lære at kende. Sommetider gik der lidt tid, før jeg fandt ud af, hvad det egentlig var jeg lavede, fordi jeg var så optaget af at holde styr på de mange brugernavne og passwords.
Nogle opgaver var ikke helt nemme, men med hjælp fra andre lykkedes det. Mange af tingene kræver nok lidt mere udforskning, for at jeg bliver helt dus med dem, men nu har jeg vejledningerne, som jeg kan bruge.
Google Reader og RRS feeds synes jeg er gode. De kommer ind på min egen pc. Flickr er også et hit. På Deezer vil jeg lægge mine yndlingsnumre ind, så jeg kan lytte til dem mens jeg tagg'er nye websider i Del.icio.us. Mulighederne i den lille smarte mp3 skal jeg lære nærmere at kende. Jeg skal prøve at downloade billeder, videoklip - og naturligvis lægge en masse musik ind. Også Google Docs og Podcast vil blive brugt i fremtiden.
Det har været spændende at få indblik i alle disse ting og jeg glæder mig til at se mine børns ansigter, når jeg begynder at slynge om mig med begreber, som de ikke troede jeg kendte!
Til sidst: Tak til alle jer, der har gjort det muligt for mig at lære "23 ting" at kende.

1 kommentar:

tanja bork sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.