torsdag den 28. februar 2008

# 21 Podcast og # 22 Youtube

Første del af Podcast gik nemt nok: at lægge et feed ind og afspille det på pc'en. Men at finde det sted, hvor jeg skulle downloade digtet, voldte store problemer. Det lykkedes til sidst, med Anne-Birgittes hjælp. Jeg ved det ligger på mp3'en, har set og lige hørt begyndelsen. Men ikke mere. Jo, jeg ved godt, at jeg jo bare kunne sætte hovedtelefonerne i og lytte, samtidig med at jeg arbejdede videre med næste opgave. Men disse opgaver kræver fuld koncentration, så jeg skulle ikke distraheres. Det bliver senere.
Sidste opgave: Youtube. Har hørt meget om den, men aldrig været inde på siden. Det har jeg nu. Fandt en video om cyklister i København. Det var ikke selve video'en, men kommentarerne til den der fangede min opmærksomhed. De udviklede sig til et skænderi om den danske regering, dårligt engelsk og endte med en opfordring til at skrubbe ud af landet! Der er sikkert mange sjove video'er, men jeg tror nu nok, at jeg hellere vil bruge tiden på nogle af de andre 23 ting.

Ingen kommentarer: